Rookgassen in de woning

LIMMEN - Vrijdagochtend 15 februari om 11:20 uur is de brandweer opgeroepen om naar een woning te gaan aan de Cruijscamplaan in Heiloo. In de woning was een co2 melder afgegaan.

 

De brandweer heeft binnen diverse metingen verricht en kwam achter de oorzaak. Het afvoerkanaal van de cv-ketel bleek los te zitten.

Hier door zijn rookgassen in de woning terecht gekomen. De brandweer heeft het provisorisch verholpen.

De brandweer heeft geadviseerd om een erkend bedrijf het probleem professioneel op te laten lossen.