REGIO – PWN wil steeds meer digitaal communiceren met haar klanten om zo papier te besparen en minder post te versturen. Tegelijkertijd is digitaal communiceren ook sneller voor u als klant.
Vanaf februari 2015 ontvangt u uw waterfactuur per e-mail. Ook wordt er gewerkt aan het vernieuwen van het ‘Mijn PWN’ gedeelte op de website, zodat u na het derde kwartaal van 2014 eenvoudig uw zaken, zoals het wijzigen van een afspraak met een monteur of het doorgeven van een klacht, kunt regelen met PWN.
U ontvangt dan één keer per jaar een verzoek in uw mailbox om uw watermeterstand door te geven en ontvangt daarna uw factuur. De bevestigingen van de watermeterstand en van de betalingen gaan ook via e-mail.
Geef uw e-mailadres aan PWN door op www.pwn.nl en maak kans op een douchecoach. U kunt zo sneller en effectiever met PWN communiceren en u spaart het milieu.
Heeft u nog vragen of wilt u telefonisch uw e-mailadres doorgeven? Neem dan contact op met de klantenservice telefoonnummer 0900 405 07 00